7/9 2010

Ligger i sängen och njuter av att vara sådär skönt trött och lite såndär svensk pop/rock. Idag var en bra dag tycker jag allt. gjort två prov, engelska *facilisimo* och psykologi, vilket var lite svårare, men jag var ju förberedd. todo bien. Älskar att läsa igenom engelska proven och hitta massa stavfel och grammatikfel, svårt att hålla sig för skratt då.

Efter de två proven gick jag med värdens bästa sweichare och käkade på samhällets turistresturang, vilket alltid är lika roligt när man sitter där i skoluniform. intressanta människor träffar man ju hela tiden. Käkade  i alla fall tills jag nästan sprack för nästan inga pengar alls. ASGÖTT. Sen gick jag tillbaka till skolan med min "foodbaby" i magen och svettades nästan ihjäl. Som tur var så var det bara en lektion, så jag och sina bestämde oss för att gå till poolen.

Vi fick poolen helt för oss själva så jag passa på att dra på mig badmössan och dra några tag. Kändes micket bra. Helt röd nu och massa trött. pluggade endel Biologi när jag kom hem med. SWAAAAAAAA.

Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0