8/9 2010

Hejsan alla glada.

Min bror kom hem runt 02.00 am, ganska jätte full. Så det skakade till hela dagen eftersom han vanligtvis bara kommer på lördagar och runt 10 snåret. (han sover i min systers rum och vi delar rum när han kommer). SÅ, det blev ett massa stohejj mitt i natten. Därför valde jag att inte ta powerwalken med far min, helt dyngtrött.

Gick till skolan där dom hade flyttat fysiklektionen till morgonen. Mys. Sen så hade jag typ en evighet av håltimmar, väntade på att ha 40 min mattematik som ingen gjorde inget på! :D super feliz! Sen när roliga skolan var över så tog jag och Lilly första kommande bussen till Cañas för att träffa lite folk och vara sociala. Det var mysigt, men alldeles för varmt för mig. typ 42 grader och ingen vind. SVETTIG.

Sen  runt 17.00 tog vi bussen hem och jag var helt slut. Kollade lite dockysåpa med mor min och sen bjöd jag familjen på PiXXXXXa(pizza). Asgött och asssssfet. Sen gick jag och hyrde nya filmer och bara låg och gosade med pringles. En polisbild följde mig hela vägen....


Kommentarer
Postat av: Din storebror

http://www.youtube.com/watch?v=8_jgUgTZ-C0



kom hem så vi kan skratta åt sånt här!

2010-10-11 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0