vanlig fredag 1/10

Sovit massor ! helt utvilad, känns bra. började skolan idag klockan 07.40 så lite sovmorgon fick jag allt också, efter kemi, engelska och matte -lektionen så gick jag och Lilly till samhällets turistresturang och käkade bakelser till lunch. Jag åt en morotskaka och lilly tog en cheescake med jorgubbar på, smaskens. Sen gick vi in i turistpryl butiken och kollade på allt konstig som säljs här. alltid lika roligt. Sen gick jag hem och kollade på slutet av "el clon" med min mamma. Lukas och den söta tjejen som jag aldrig kommer ihåg namnet återförenades!!!! OMG! sen var alla ungdomar bedrägliga som vanligt. 

Helt vanlig härlig dag, ätit massa frukt också. Kosten är kanske dålig just nu, men man lever ju bara en gång. Dags att byta om till lite mer sportiga kläder och dra sig till gymmet för att spendera fredags kvällen med att bränna fett! jag är pepp på det! ska se helt AWESOME ut när jag åker till Panamas vita stränder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0