Tisdag 28/9

Vaknade Idag 04.40 för att powerwalka med far min här. Men självklart regnade det så jag fick allt ta och somna om *åhnej*. Sen när jag istället vaknade 07.30, för vi har ingen skola idag, så hade jag ett antal missade samtal och meddelanden. Vi utbytesstudenter i Guanacaste (min landsprovins) ska nämnlifen till San José för att fixa visum och se till att vi inte är i landet illegalt.

Så nu har jag stressat fram och tillbaka i två timmar för att de hela tiden byter tider och tatum på när vi ska åka. Vilket jag blir ganska tjurig av också. Men nog om allt det, tänk positivt!

Jag har varit i Costa rica nu i 75 dagar. Det är ganska vardagligt nu och vardags rutinerna börjar rulla på som de ska. Har inget jätte intressant att skriva idag. Det regnar som sagt. Ätit frukost. städat mitt rum.

Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0