vi fortsätter

Sitter på Karins dator för min dog igår, gråter lite och hoppas för allt i världen att bilderna finns kvar. snyft.

Funderar lite över vad man ska bli när man blir stor, val och sånt i skolan, matte? kemi? biologi? pluggar lite matte mellan tankarna och kommer fram till att jag inte alls vill bli något när jag blir stor. Inget med det jag håller på just nu med iaf. kanske starta en resturang i England? Bli ridande polis i New York? Inget här iaf, inte i motala, här är jag inget och har inga planer att bli heller. F U motala.

Snart jul också, men det regnar bara ute och ingen snö, deprimerande. Ska köpa något fint till min mamma för hon är så bra, lite knasig och virrig och ritar bara katter hela dagarna på kontoret men hon är fin. världens bästa mamma faktiskt.

ikväll är det fest.


Mamma och karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0