FNL

Efter flera timmars obsest observerande i spegeln har jag konstaterat att mitt vänstra bröst är mindre än mitt högra. Det är något jag känner att jag måste dela med mig till mina 5 läsare på bloggen. jag tackar er för erat stöd i förhand.

Imorgon är det iaf fredag. hurra. ska spendera helgen helt ensam för jag han också kommit fram till under mitt "bröst-observerande" att jag hatar världen och allt i det. ska färga håret svart och byta ut mitt namn till "Tinklebell" och börja sminka mig i regnbågens alla färger, för det är så jag för fram mitt budskap. Mitt budskap till världen att den är orättvis och att jag inte har någon Iphone.

FUCK YOU WÄRLDEN. nu går jag och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0