I'm a motherfucking monster!

OOOOOoooooooooooooohhhhhhhhhhhhhHHHHHHHHHH! var ute på hugos igår när hoffmaestro spela, sjukt roligt, roligaste natten jag haft på hugos någonsin troligen :) !

Och så är det soligt idag, kan deet bli bättre? skulle inte tro det faktiskt, resten av livet är planerat att plugga varje minut, sekund millisekund, men jag klagar inte för jag är så Jäv*a glad! ska läsa sista biten ur röde orm förresten, som inte alls är så tråkig när man kommer in i den, och sen blir det nog lite matte bara för att jag är så dålig på det.. engelska, spanska och pedagogisk ledarskap med ja, och biologi-uppsatsen. Ska jobba lite med idag, men annars tänkte jag chille-dilla med familjen som jag älskar så mycket. kanske läsa igenom körkorts-teorin också så man får det där förbannade körkortet någongång! på tiden nu tycker jag.

Från mig alla till er alla, en riktigt trevlig advent och resten av helgen också.

Hemsk svenska det blev i det här inlägget, MEN DET SKITER JAG I FÖR JAG ÄR ETT MONSTER :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0