Irl

om lite verklighet då, känner mig som skit. Sovit bort exakt hela dagen. Önskar att jag kunde känna så som jag vill känna för dig. Men känner mig bara självisk och hatar mig själv i din tillvaro, och att du inte ser vilken hemsk person jag är får mig bara att ogilla dig. Ska gräva ner mig i jorden i några år, som en tidskapsel, sen när jag blir uppgrävd så har du alla dina känslor på en dator. skönt.
Kristian Anttila "hjärta" Mig Kristian Anttila – Smutser





(Bildern är tagna ur fotoutställningen "I WANT TO LIVE CLOSE TO YOU" av Jacob Felländer. Här är hans hemsida:
http://www.jacobfellander.com/i_want_to_live_close_to_you.php , väldigt sevärdig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0