Kjelle


Amanda

hedda

lisette

Bästa dagen på länge! Cp dålig dag i skolan, men sen så kom ju Amanda och plockade upp mig och Hedda i skolan och sen åkte vi till östensson där jag köpte godis, marmelad och smör. Sen begav vi oss mot landet där vi satte igång med scones bak direkt!
De blev hur goda som hellst även fast amanda glömde att tillsätta salt. (lisette saltade lite efter på sconsen, som på frittar). Sen spelade vi alfabet och jag vann ju självklart, gött. tur att dom inte fatta att jag fuskade hela tiden.
Sen så satt vi bara på övervåningen med tändbrasa och tända ljus som åt upp all syre i rummet och gjorde alla lite fnissiga och vimmsiga.
Efter vi tagit oss ur allt fniss så tog vi oss ut till bilen. jag körde ut till riksväg 50. helt livsfarligt, men ganska roligt. Sen satte vi iväg med kjelle till burgerking och satt där och fnissade som ett gäng 14 åringar i säkert en timme.
Världens vackraste tjejer.

Life's good. life's fine

Kommentarer
Postat av: Anonym

life's good when youre around!

2011-11-16 @ 15:27:47
URL: http://raspberryriot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0