konst de Simone e sofia

 

Här om dagen var jag i sthlm och bakade bullar och målade konst med min kusin simone. Den bästa kommentaren hon drog ur sig var nog "jag blev så svettig av att fingervirka att jag var tvungen att ta av mig tröjan". ASsså, om du inte orkar ta dig till gymmet, köp lite garn och börja fingervirka! 5 kg på en vecka. true that.

För övrigt är jag hög på kaffe, så jag stack ut och sprang 5km i mörkret. Månen lös upp landet rätt bra genom dimman så hade inga problem med att se. Lite läskigt bara. Funderar på att läsa ut röde orm ikväll och citera alla väl formulerade stycken på bloggen. Forever alone. Räknar med att  Röde orm är ett lika bra sömn piller som jag hört det ryktas om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0