kottar och bär

läser dikter om och om igen, och ömsom skriver jag en spanska uppsatts. Spanska dikter, drama och passion, passion och kärlek, kärlek och dans, dans och den heta andedräkten fläcktande ut ur våra svettandes kroppar.

Sverige är kallt och ledset, tyst och väldrig ogalet, deppigt. Mina klasskompisar gör mig glada, hade inte överlevt vardagen utan dem, vackra människor. hjärta.

Sixpence None The Richer – Kiss Me , går på P3 och jag vill vara kär och trånande, busig och konstant leende. Krama och känna all värme som jag någonsin suktat i hela mitt liv, så där så man ryser och blir helt pirrig i kroppen.


Hej då världen, vi syns i Nangiala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0