Lilly'n'Me

somnar in till Tracy Chapmans underbara röst och känner att inget kan gå fel just nu. Idag blev jag bjuden till balen, och tackade ja.

Var och fikade go'fika på ströget med Alex, paj och varm choklad. Sen tog jag bussen hem och somnade direkt framför tvn,  vaknade 20.20 och kände mig helt utvilad. vilket jag fortfarande gör.

Idag i skolan har det varit väldigt lugnt, ingen panik än så länge. Många magvärmande skratt, älskar min klass. Har saknat dom enormt under lovet kände jag idag när jag träffade dom. Underbara männikskor hela högen.
Skypade också med Lilly nu på sentimmarna och det blev många härliga skratt. Gör ont så mycket jag sakar henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0