tomt

Idag är jag borttappad och bortkastad, läser böcker på alla olika språk men vill inte läsa något alls egentligen. Så jag sätter mig på cykel och svettas ut alla tankar och känslor istället.
Det är dags att börja bli bra igen, få tillbaka viljan att vara något, bli något. Istället för att bara tänka på vad andra säger och känner och vill. Jag vill vara mig själv först. tack.

Och så vet jag, dömmande blickar och tankar för att jag skriver det jag faktiskt känner.(¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡) <--- spanska utroppstäcken som ser exakt ut som i precis som stora I och lilla l gör i word.

Jag är så arg hela tiden, arg och ledsen! jag hatar det. ska sluta vara kvinna och bli man istället, plocka ut alla hormoner och mata dom till en panda ist. jävla pandor.

JAG VILL VARA MED DIG MEN INTE OM DU INTE VÅGAR VARA MED MIG PÅ RIKTIGT.
-"var fick du luft ifrån?".
-"pfffff".

men seri för en sekund, orkar inte vara våra tankar, orkar ju knappt vara mig själv.



Ture och jag dansar nu i köket till "no women no cry". han är fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0