Ture

-Hello Blogg.
-Hello.

Idag vaknade jag och hade världens oflyt, den enda rena tröjan jag kunde hitta blev helt fläckig av deodoranten. Så sprang omkring naken i panik i ungefär 30 min.

Härlig skoldag, lovveee mina klassisar.

Sen när jag kom hem kollade jag lite på tv, drack lite varm oboy med mini marsmallows. gottgott. Kollade på senaste avsnittet av Family Guy. Och sen stack jag ut och sprang med mina varulvar i månljuset, vi dödade alla vi mötte. vilket var ingen person. Ture hittade något mysigt att rulla sig i så när vi kom hem tog vi en gemensam dusch i den lilla duschkabinen. "As pedro would have said "-QUE OLOR DE CACA!"

Nu ligger jag på mage i världens minsta sägn och skypar med världens bästa person. LilllllyyEliseeeeee :)



Ture. havin a hairy day mate?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0