En helt ny värld


Tillbaka till det vanliga livet i sverige, men ingenting är vanligt.
Hej bloggen kanske man ska säga nu när man inte skrivit på så länge, tänk på "manners", som den svenska pop gruppen "icona pop" hade sagt. vilka jag i förbifarten kan rekomendera starkt till mig själv. eftersom jag är den enda som läser och skriver min blogg. haha.

Men som sagt. Fysiskt tillbaka i Motala, men psykiskt fortfarande i Costa Rica, vilket gör livet krångligt och lite svårt att leva då skolan inte är ett intresse eller något annat för den delen heller. JAG VILL INGET, FÖR JAG KAN INGET, JAG ÄR INGET. fan vad dramatiskt. skärp dig nu fisen.

vi är det vi är och hör det vi hör och gör det vi vill med dem vi tillhör. för det mesta det vill säga, för oftast gör man ju saker som man inte vill göra med människor man inte alls gillar. eller hur? skojja.
För mycket fest, för lite plugg. för lite vettigt liv och för mycket alsång. see you at the zoo my friends, no worries we are already there. Jag sa ju det.

En månad nu, allt på topp livet fortskreder vidare rakt fram. Annars blir det jobb. vet inte vilket jag hoppas på faktiskt. kanske det roliga.

Sof got nu sovfia.
tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0