tankat och oklart

När jag var liten var jag helt säker på att jag skulle bli rik när jag blev stor. Varför har den visionen blivit som till en ouppnåerlig dröm? Varför känns det som om jag aldrig kommer klara det? Eftersom jag inte tror på kärleken så har jag bestämt mig för att tro på pengarna. På lyckan som pengarna kan köpa.
Lycka/kärlek/lycka. Jag är lycko sökare, letar efter det som gör mig glad och det som gör mig ledsen så jag vet hur jag bäst kan såra mig själv.

Men lyckan har ingen form än, det närmsta jag kommit är pengar och alkohol. vilket inte kommer hålla i längden? eller? kanske. Men först måsta jag blir rik då. Fast det tror jag inte. Inte jätte roligt i längden kanske.

Men ja, lyckan ligger i kärlek kanske. man känner sig lycklig när man är full av endorfiner.
Jag tror jag blir lycklig när jag blir mamma, om jag blir mamma. när jag blir mamma. långt framåt i tiden. men hur ska man orka vänta på lyckan? Jag har inte tid att vänta, mitt liv rinner ut.



många jobibga tankar idag. Ingen lust att göra något. dags att hänga sig PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0