lajf



Att bli kär och sånt där. Blir man det och när vet man att man är det? Tänk om man har så höga förväntingar på det att man inte känner att man är kär fast man egentligen redan är det. Tänk om jag är kär i alla jag känner, eller bara i mig själv.  Äcsh fuck kärleken ett tag eller för alltid.. forever foeva eva eva.

Mer i livet då?? jag såg en poster på ett sånt där el-skåp på vägen till körskolan där hälften var avriven men på hälften som fanns kvar stod det "sluta deppa! organistera dig."
Blev nästan kristen när jag såg det, men sen kom jag på att jag är naturare in i minsta blodkropp, men ändå. lite wtf moment på det. Jag sträckte lite på ryggen och tog lite fastare steg på våran jord iaf. om jag hade haft en bra mobil hade jag fotograferat det, lovar. 

Idag när jag gick in i bastun satt det två unga män i bastun som sa "oh, nu är vi inte ensama längre, nu kom en vuxen in" och precis när jag satte mig frågade dom om jag hade barn. sen fick jag höra en 10 min historia om hur de lärt sig dyka idag. barn är underbara.

Inte pluggat idag, alls. bara körkorts sak med kadri, övning sex. lät precis som övnings sex, det hade jag ju inte betalat för direkt NEHE DU KADRI. så kul ska vi inte ha.
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0